Wednesday, January 30, 2013

Finishedddddddddddd................

Dah masuk minggu ke berapa persekolahan ya minggu ni????

Dah minggu kelima dah kan.... tak terasa masa berlalu begitu pantas sekali

Minggu ni... memang masih minggu busy buat insan kkerdil ni.

After meeting di PPD for 2 days... yang mana saya rasa saya buang masa begitu saja..

Next time i think i akan bawa bekal kerja lain ke mesyuarat semasa proses verifikasi data.

Begitu juga masa verifikasi for SMA...

Rasa nak menangis pun ada.... kalau saya budak may be saya dah ngamuk gila-gila dah masa tu.

Hari ni what happen... nothing much.

Masa saya cuma habis untuk urusan duit RM100 and urusan  ppermohonan KWAPM yang
perlu disettlekan segera. Saya janji esok sebenarnya... but alhamdulillah saya berjaya selesaikan juga hari ni.
Budak tak hantar borang tak larat dah nak kejar.

Biarlah mereka nak complain bila tengok orang lain dapat nanti.

Nasib lah kan.... jaga bahagian HEM ni memang tempat segala masalah dilonggokkan

Dari maslaah murid, guru... masalah keluarga students pun banyak kali jadi tempat meluah rasa para ibu dan para bapa.... huhuhuhu

Ini rupanya tugas HEM..... hahahahahah... nasib badan.

satu je kebaikannya... my weight maintain 59kg.... sejak few months back...   alhamdulillah.

Yakinlah setiap ujian dan dugaan itu, pasti ada hikmah dan kemanisan yang  tersembunyi.. Insya Allah..


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga