Monday, October 29, 2012

Bila cukup orang..............



Simple Hari Raya calebration...

Bila dah cukup orang ... tak lengkap sebenarnya sebab my brother malam baru sampai rumah

saya dah tertidur pun masa tu... 

sampaikan Husna Najihah terpaksa  KIV  dulu nak salam

keesokan harinya.

So .. layan  ajelah gambar ya.


My older sis with husband.... and baby tu dipunjam.... hehehe

Saya tak pasti bila mereka bergambar ... hehehhe

May be masa saya sibuk di bilik kot,,... bertukar... pakaian dr Jeans... ke gadis

melanau terakhir




My sis Older and my youngest sis

Anak-Anak sedara


My sis dengan anak bujangnya.. adzhan


Baby pinjaman lagi.. from Qatar.. Muiz...



My sis and me...


Sahrul...... with aunties


Saiful and aunties


Dik Nor and aunties

Danish Rafiqi and aunties

Muiz and Qesya Aleya.. and aunties



Muiz and Jay


With anak-anak pinjaman



Four of us...


Masih sopan lagi... tapi yang dua tepi tu dah nampak lain macam je


Still in control


Juga masih control ayu...

So... we start........

Perangai mengalah budak2


Memang budak2 pun tengok pelik... abaikan yang dibelakang



Love the moment






RUpanya saya besar kat situ.... huhuhu
tapi yang peliknya ...

saiz baju saya yang paling kecil




My Mak

My apak....




Selamat Hari Raya Aidil Adha......


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga