Monday, July 9, 2012

Lega........

Alhamdulillah.. selepas mood yang jatuh merundum minggu lepas dan perasaan malas yang membelit jiwa malam tadi, hari ni dengan kekuatan hati saya membina semangat... tak boleh lewat ke sekolah,,,,.

Hahaha.. belum pukul 6 dah saya berjaya memparkingkan kereta saya di sekolah....

Dan hari ni... saya berjaya melangsaikan segala timbunan document yang ada di meja saya....

yang seronoknya... meja saya dah clear... all the documents dah masuk file... tapi  huuhuhuhu

Bilik sempit ni... susah betul nak simpan file. Nal letak kat luar susah juga sebab ia memang saya perlukan spanjang masa....

Walau apa pun.. I am happy with my table now....

Dah tak de dah... Kapal perang yang sedang berperang,,.... Everything... done...

Now i am thinking what's next???????????



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga