Saturday, June 30, 2012

Perasaan @ Perasan Sibuk..

Hehehhee.. tak de apa... sebenarnya.

Assalamualaikum.... awalul kalam..

Lama sungguh rasanya  tak berblog dan tak bubuh my stiry yang ntah apa2 kat sini.
Asyik busy memanjang.... tapi tak delah busy mana... cuma bila dah kat sekolah memang tak sempat nak jenguk.

Jadual saya agak penuh sejak lepas bercuti ni..

bermula dengan  cuti hari tu.... pergi kenduri kahwin Maznah..

Balik dari kenduri....

Saya sibuk dengan jadual waktu...

Lega dengan jadual waktu.... saya kena ke bintulu pulak untuk berkursus..

Jumaat kembali semula.... ke sekolah. Sabtu pun masih bersekolah juga,... gantian

Ahad.. drove to Sibu. Jemput my sis..... yang kena hadir Persidangan Pengetua Negeri Sarawak.

Jadi driver sepanjang hari hingga malam...

Then... Isnin .. ya ampun... sampai tak sempat nak makan.... kelas and  menyiapkan  tugasan yang tertangguh. Kena pulak prepare kotak untuk kegunaan persidangan pengetua  seperti yang diarahkan


And malamnya kena bertugas di Kingwood Resort sempena MalammSanjungan Budi Persidangan Pengetua.


Selasa... pun sama jugak. Entah apa2 yang saya busykan..... Hantar barang kat kakak saya pun dah agak lewat dah... huhuhu

Rabu...  ada surat utk mesyuarat HEM  di PPD Dalat...  ya ampun...

Data belum settle lagi... gila pulak petang ni nak settle kan data.. untuk di bawa ke PPD Dalat keesokan harinya.

Nasib baik data asrama ada orang lain yang handlekan.... huhuhu

Sekarang saya di sekolah lagi.. sebab ada hari terbuka asrama....

di ruang serbaguna pulak ada hari teknik dan Vokasional dan serentak dengan itu

Minggu Koperasi juga berjalan....

Memang nak pengsan rasanya,,,, tapi tak juga hamba ini kurus2....

Gambar2 di asrama memang meletup hari ni... sayangnya

memori card camera full pulak.... huhuhuhu.. Tapi Insya Allah malam karang ada

gambar sempena malam gerkorama Idol.....

Selamat sabtu saya... dah dua minggu berturut2


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga