Sunday, April 15, 2012

My weekend


Fuh.... alhamdulillah... dah hari ahad...

Pengisian ahad saya... hanya kerja-kerja and kerja

Semalam  pagi  chair warden meeting.

Petang tidur.. and  then pergi ke Mukah beli barang dapur

Balik dari Mukah.. singgah di tapak kaul Oya..

Jalan2 cari makan.... sebenarnya.. tapi  tak dapat apa pun

cuma burger dgn wedges aje.

Ahad pulak... bangun pagi-pagi...

tunaikan kewajipan.....

tak mandi.. terus mengadap laptop ku yang cantik ini..

menggubal soalan UP... buat skema jawapannya sekali

Printing soalan dan skema

Membuat kotak-kotak untuk Bahan yang perlu ada di Galeri Sejarah

Membuat pengemaskinian untuk buku perancangan sekolah 2012-2015

Membuat rancangan pengajaran harian for next week opss. i mean tomorrow

Membuat cover untuk semua yang aku buat kat atas

Berhenti sekejap untuk mandi...

then sambung balik kerja di atas...

Sedar-sedar jam dah 3.15pm.. and

perut mula memberontak minta diisi....

So.. saya  berhentin seketika... huhuhu...

 now...

Saya rehatkan minda seketika....

Sebelum saya lupa...

saya ingin

mengucapkan takziah kepada my friend Nana and her hubby


di atas pemergian abang iparnya.. (abang sulung kepada hubby dia)


Moga tabah menghadapi dugaan dan didoakan  agar rohnya


akan tergolong dalam golongan yang beriman....

amin...


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga