Thursday, March 1, 2012

Cuti Sakit

Assalamualaikum....

Good morning..

Dah beberapa hari tuan tanah tak melawat tanahnya ini.

Rasa makin buruk aje... rumah yang ada di atas tapak tanah milik

tuan tanah ini...

Hahahhaa.... apa kes kan...???

Sudah beberapa hari saya tak mampu membuat kerja yang diberikan dengan baik.

Sebabnya.... virus-virus cinta sudah menyerang..........

Aduhhhhhhhhhhh.... memang tak bermaya di buatnya.

Kerja yang saya bawa balik tak terbuat...

Kerja yang sudah sedia ada di rumah apa tah lagi... since last sunday

Rasanya saya balik rumah terus berkurung dan terbaring..

Apa sal.lah virus-virus cinta ni muncul saat saya sedang

sibuk nak buat kerja... dan akhirnya

saya tewas juga... tuesday afternoon balik awal..

ke klinik and beli barang keperluan dapur...


then terus balik rumah,,,...

Wednesday.. ke Hospital pulak...

Jumpa Dr. Dia nak bagi sick leave sampai dua hari...

tapi.... takkan lah saya kena terbaring kat rumah

sampai dua hari kan...

saya kata... tak pe.... bagi je sehari..

I dah berehat dari petang kelmarin dah....

Dr. kata that my conditional not fit for works...

must have enough rest...

Hehehhehehe..... tapi akhirnya.. dia ikut kata pesakit..

Satu hari dah cukup....


Kenapa saya tak nak cuti lama... sebabnya....

1 March.... Program Guru Penyayang bermula di sekolah....


Nanti-nanti lah yea... upload gambar guru menyambut kehadiran murid

di sekolah....


Bye.........




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga