Saturday, February 18, 2012

Wanita Yang Cantik...

Yeah... pagi tadi ke asar Sabtu bersama my mum... 

seperti biasa saya akan singgah ke gerai jualan buku

Ada satu buku yang menarik pandangan mata dan hati saya....

Ia satu buku motivasi diri..... sebenarnya

buat wanita yang selalu merasakan dirinya....

apa-apa saja yang akhirnya membawa kepada inferiority complex..

Tajuk yang sebenar dah lupa dah... tapi ada kaitan dengan wanita  dan kecantikan

Kecantikan dari sudut pandangan Islam....

Saya cuba menggoogle mencari buku tersebut tapi tak jumpa.

Penerbitnya pun saya tak dapat nak ingat... sebabnya

penerbit agak kurang terkenal bagi telinga saya.

Insya Allah next week saya akan mencari buku tersebut....

Tak boleh tidak... macam terkenang-kenang pulak

Menyesal betul tak membelinya... but may be esok boleh check di Mukah

May be ... ustaz tu ada berjual di Mukah esok hari...

Harap2lah kan....

Pray for me ya......



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga