Friday, February 10, 2012

SIde Mirror...

Masih ingat cerita tentang Personaku... itu

Yang side mirror.. rosak and pecah cerminnya...

Sekrang ia dah berfungsi seperti biasa...???

It's only RM210 sahaja...

Sebelum tu saya call ke Proton  tanya  how much is the cost

Can imagine... it's cost RM585... cuma utk side mirror sahaja..

Belum termasuk spray dan pemasangan....

And orang tu siap kata.. I guarantee kat luar memang tak de...

So.. saya ikut nasihat sahabat2..pergi ke kedai spare part...

It's only RM180..... and keesokan harinya dah ada dah pesanan saya

U can imagine.. kalau gi ke PRoton Service,... kena tunggu seminggu..

tu pun tak pasti lagi.......

So..apa lagi... Selamat duit saya... hampir 400.... kan.....

kan  ... kan....

Pasallah Proton tu Mahal sangat sedangkan kat oversea mereka jual murah aje....???

Takl faham... sungguh......

Bukan ke menganiaya rakyat sendiri namanya....

Apa kan daya duit saya tak berapa nak cukup untuk itu.....

Membeli and menjaga kereta buatan luar negara.....

Huhuhuhu




Gambar di bawah ini hanya hiasan semata-mata







No comments:

Post a Comment

Halwa telinga