Monday, January 30, 2012

Persona ku.............................

Back to the story.. It's abaout Persona H-Line saya... huhuhuhuhu...


Awal pagi tadi on my way to school. Something happen to my car.


Around 6.20am... macam tu le, sebuah kereta kancil warna metalic... telah melanggar kereta Persona Merahku... yang tercinta.


Dahlah tak nak berhenti... nampak sangat buat salah. Dia dah masuk lane saya dah.. saya nak ke tepi.. risau lak saya akan masuk parit... so bila dia dah melalui kereta merah itu... what happen????  bunyi yang kuat and ..oh..noooo dia langgar  right side mirror. Pecah and tak tau nak citer.. yang pasti right side mirror saya bogel.... dah tak de dah.... Saya berhenti dengan harapan dia akan berenti.... but,,,,





Sorry malas nak betulkan gambar2 ni...
tapi 
itulah keadaan side mirror hamba...

Apa punya tak bertanggungjawab.. patut-patutnya dia berhenti... at least minta maaf ke... ni tidak dia belah macam tu aje. Saya tak leh nak mengecam plat no. dia.... sebab gelap lagi masa tu. 


Inilah kali pertama saya mengalami accident seperti ini. Dah lebih 15 tahun saya memiliki licence memandu... tapi baru 10 tahun menjadi pemandu ysng pro. Mood saya hancur.. sampaikan saya lewat ke sekolah.


Panjanglah jugak barisan awal pagi tadi di Pejabat. Ampun dan maaf di pinta....


Petang tu saya mula menjalankan misi mencari ganti...




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga