Friday, December 9, 2011

Kehadiran Novelis Kesayangan

Terharunya saya.... ketika saya masih di Pejabat  last friday (tarikhnya.... ermmmmmmmmmm.. 2/12.2012,...  Kak Liza Bujang maklumkan bahawa dia orang akan ke Mukah and will meet me in Mukah. Perancangan awal pada hari Ahad 4.12.2012 semasa mereka dalam perjalanan balik dari Miri tapi tukar rancangan .. and mengejut  menghala perjalanan ke Pekan Mukah yang comel ini.

Pada hari tersebutr... me and Mrs Kertina Naim... pun sibuk mencari cenderamata utk Kak yati.
Tapi tak jumpa yang berkenaan. Lastly ... saya called my sister jay,,, tanya kat Dalat dah ada Gerai jualan dibuka ke???? Kebetulan pula ada Karnival Balau.. Alhamdulillah... saya jumpa yang saya berkenaan

Saya & Jay bershopping dalam hujan yang akhirnya my Hp  terkorban.... huhuhuhu.. dan semua contact number ada di dalam tu termasuk no. kak Liza....

Tapi yak putus asa juga...saya ditemani my aunties,,, Usu Lah and Usu Hock Ke Mukah and mencari mereka.... Alhamdulillah jumpa... yang seterusnya... semuanya best... So.. saya kongsikan gambar yang ada dalam Ipad saya yea.. sebagai kenangan saya di amasa depan.
 With Teta... pada pagi sabtiu 3.12.11

Teta buat concert for the second times... she's really cute and amazing.....

 Mrs Kertina and Teta.....


 Kak Norhayati Berahim with Usu Hock (Dia juga merupakan peminat Kak Yati)
My Usu... still rasa bermimpi kot... sebab jumpa Kak Yati... rasa macam tak percaya.... My Usu said ... and repeat it again and again... hahahahhaa


 Suka gambar ni.....


 Teta.. with her selendang..... (tuala Hotel)

 Minta maaf Kak... saya dera akak, suami akak and Teta.. Kak Liza pun kena dera sama. macamlah tak de jalan yang elok2 sikit... siannya kak Yati. Walau pun kaki saya sendiri memang dah menggeletar.. tapi kontrol macho masa tu... hahahaha

 Kebetulan berjumpa dengan my cousin di Tapak Karnival Balau di Dalat
(Kak Yati telah sampai di Dalat... dalam keadaan hujan yang sekejap lebat dan sekejap teduh)


 With Kak Liza Bujang and Teta

 Kertina, Ratu Kak NB and teta....


Dinner with Kak NB... Lauk2nya... boleh check dekat Blog Kak Yati. Her B;log boleh cari di norhayatiberahim.blogspot.com...


At least kehadiran Kak Yati... menjadi penawar pada hati saya yang amat2 pedih ketika itu....
Thanks Kak.... harap2 sudilah kiranya berkunjung lagi ke pekan comel ini.... 


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga