Saturday, November 19, 2011

Adakah yang macam ni???

Email yang kawan aku attachedkan untuk aku... (wah..macam tak sesuai aje..guna aku..aku ni)

Bila membaca... try to refresh balik.. ada kah cikgu macamni Kak malaysia.... mungkin tak ade kot..hehehehe

Tapi really make me think that being a teacher csuch a wonderful person with all effort to make  student become mure successfull frm the teacher it's own.

Tapi gak... perangai yang tak sepatuitnya ditonjol.. but as long is not over.. i still can accept it because.. teacher also an ordinary human that created by Allah with sifat ketidaksempurnaan nya



can say anything...just smile.....


Rasanya... aku pun ada gak buat aksi macam ni kot... hahahaha... tapi may be tak perasan.. sebab gerakan pantas...

Jangan2 ada budak ambil gambar.. aku posing maut tarian apin ke tarian apa ni>??? hehehe

Kelas rom yang uuzuzr.. dan tak sempat dibaiki lagi... but jangan buang masa...gunakan apa saja yang ada.... heheheh

Yang ni... i am really not understand.. kalau setakat aksi macam tu menulis.. biasa le... tapi yang dok conteng dindeng tu apa hal....????

penyenduk sampah,,,,,???? Apa saja yang ada boleh dimanfaatkan 

Kerusi jadi pembaris



SENYUM.........................

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga