Thursday, October 6, 2011

Miss the foods


Hari ni...  saya miss kan all kind food yang menggemukkan saya... sepanjang penghijrahan saya ke KL selama tiga tahun.... Rasa tak percaya.... 
Ada orang suka bawa saya makan... dan membiarkan saya menternak badan saya.
Hari ini... macam teringin sangat nak gi tempat tu semua... but mengharap ajelah...

sebab dah tak de orang yang sudi nak bawa saya ke sana..... ke ada??????


Hahahahhaha... berangan...

The ship KL

Apa yang saya miss ... beef steak....

Menu kat bawah pulak dekat Big Plate..



Chicken Grill...

MUSHROOM SOUP


Lamanya tak makan di the Big Plate Restaurant ...huhuhu
Ingat lagi... gi makan kat sana dengan someone.... order bukan main tamak.....

sekali tengok... huhuhuhu.... satu hidangan more then enough for two of us.

Dah tak caya sangat cakap orang tua......

But... really... sedap..




I pun rindu nak gi Hartz Chicken Buffet.... di Sunway....

Boleh saya duduk dua jam.... hahahahhaha.. makan ayam macam tak pernah jumpa ayam pun ada jugak...


tapi kat Mukah mana ada....

Yang ada hanya



and kedai2 makan... yang biasanya tak menepati selera tetapi terpaksa juga saya telan....





Tapi.. tak tau le.. bila saya nak dapat nikmati lagi.


Out of all places...

the marvelleouse chicken chop for me.. adalah dekat -dekat area Kualau Lumpur International Hotel. Bukan dalam hotel tu yea... kat gerai... saya pun tak pasti ada lagi tak tempat tu.... memang sedap. Kalau dalam hotel saya tau... buffet makanan kampung dia memang sedap...


Actually banyak tempat makan yang saya suka... dekal garden di KLCC

Food Court di Mid Valley pun Okey jugak...

And

Kenny Rogers dekat plaza ke dakat mall apa ntah... tak ingat dah..

Tapi dekat dengan tasik... tak jauh dari UM...

and banyak lagi tempat yang saya nikmati makanannya....

even di gerai yang dibuka pada waktu malam di sekitar Pantai Dalam, Kampung Baru, Subang.......




Miss it alot

Gila makan rupanya saya... patutlah badan membesar  dan terus membesar dengan sihatnya kan...







No comments:

Post a Comment

Halwa telinga