Thursday, August 11, 2011

REZEKI...

Hari ini saya dapat surat dari LHDN.....


Cuak dah.............. nak hantar dokumen bagai kat LHDN....

Bukan sebab isytihar tak betul.... sebab sejak tuga tahun atau empat tahun saya tak ada potongan cukai berjadual...


Saya memilih untuk membayar zakat more than bayaran cukai... alhamdulillah..

Walaupun potongan zakat saya lebih tinggi dari potongan cukai.

Ia tak pernah menimbulkan masalah kepada saya.

Tetapi..balik dari kelas.. and masuk  office... ada surat...

belek2 ada tertulis LHDN kat belakang surat...

Aduh....  (selalu susah hati sebelum mengetahui kandungan surat)

Masa dapat surat lantikan as PK pun saya risau sebab tertulis Pertukaran Pegawai tanpa

membaca penuh kandungan surat.

Perkara yang sama berlaku.....

kali ini... terfikir..habislah bonus saya kali ini............ huhuhuhu

Buka2 and baca title

BAYARAN BALIK CUKAI TERLEBIH BAYAR / PEMBAYARAN BALIK LEBIHAN KREDIT

sukanya........................... rasa nak senyum sampai telinga aje...


Ada lebihan cukai... yang saya bayar bila pun saya tak tau.

Alhamdulillah.. dalam saya kelam kabut... nak sambut raya... dengan masalah berbagai ada rezeki dari Allah


Mudah-mudahan saya akan  terus dipermudahkan rezeki dan dipermudahkan Allah segala urusan.....


Amin .... Ya Rabbal A'lamin.....



Suka yang amat..... 


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga