Friday, June 24, 2011

Okey sedikit

Hari ini  saya dah kembali ke sekolah seperti biasa... i mean full time mengikut waktu yang normal saya berada di Office. Semalam saya dah ke sekolah.. but separuh hari sahaja. Petang saya tak office dah..

What happen.... Kali ini saya demam lain macam sedikit. Bila saya balik rumah.. batuk saya non stop walaupun saya dah makan ubat. Rasa macam nak muntah ...

Malamnya... saya kuatkan hati untuk membaca Surah yassin selepas Maghrib...

and lepas tu saya... demam saya kembali semula. Satu badan saya macam keluar asap saja. Tapi yang peliknya.... batuk saya okey dan tak mengganggu langsung. Alhamdulillah.. kalau saya kena lalui demam yang amat and batuk  dalam masa yang sama.. for sure hari ini saya tak akan dapat datang ke sekolah seperti biasa.

Walau apa pun... saya tetap juga berpesan kepada semua anak didik saya... supaya menjaga kesihatan dengan baik. Dalam keadaan cuaca yang tak berapa nak sihat ini..... hahhahahaha.. walaupun hakikat diri sendiri tak sihat...hehehehhehe


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga