Tuesday, May 3, 2011

MTQ Negeri Sarawak

Hari ni... saya ke Politeknik Mukah.. Pelik ke????? 
Hahahhahaha... tak de buat apa pun .. cuma menghantar  peserta syarahan perempuan bersama guru pengiring ke sana.
 Setelah memastikan everything ok saya tinggalkan mereka  dan menuju ke Bandar Mukah... tujuan utama saya adalah  Servis kereta, Beli ubat demam  for my sis and ambil my laptop yang terpaksa masuk ward di Mukah. Alhamdulillah.. Laptop saya dah selamat sejahtera.
Ketiga-tiga  misi saya berjaya... Selepas mengisi minyak saya kembali semula ke Politeknik.. Ingatkan dah selesai  sesi cabutan undi dan taklimat... Rupanya belum. Malas nak masuk ke dalam dewan tunggu je kat luar



 And........ Part yang best........... Saya jumpa dengan.... mula Ustaz Hussin.... tengah sembang... Jumpa pulak Ustaz Musa. Berborak dengan mereka... agak lama. And Ustaz Hussin  beritahu saya my sister akan pindah balik ke Sarawak ke Pasentren Taib.... Ohhhhhhhhhh Alhamdulillah... rasa nak melompat mendengar perkhabaran itu. saya kesian dengan My sis di Sabah and my parent yang selalu risaukan dia di Sabah. Walaupun my sister ditemani suami dan anak.

Last sekali bila saya nak balik.... ternampak mula my colleague... Sulaiman Hassim.... and belum last.... my teacher (i will not said my ex-teacher... because all my teacher forever being my teacher) Cikgu Dollah Razak.

Alhamdulillah.. sesekali terserempak... seronok juga...... Rasanya  saya paling seronok hari ini,... walaupun akhirnya saya  terpaksa berada di pejabat sehingga jam 10pm untuk menyemak buku kehadiran pelajar. ... 



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga