Thursday, March 3, 2011

Blog yang penuh dengan ilmu...

Malam ni... saya tak boleh nak tidur.. saya pun surf internet.... entah macam mana saya boleh tertarik hati dengan Blog A little reminder.... saya memang amat-amat tertarik dengan blog ini. Tulisan anak muda... saya rasa.. tetapi penuh dengan pengisian yang amat bermakna. Kalaulah setiap remaja masa kini mempunyai pandangan and kesedaran seperti anak muda tuan punya blog ini.... pasti Islam kan kembali ke gah sebagaimana zaman Kerajaan Bani Abbasiyah dan zaman Rasulullah dahulu.

Doa' saya buat anak muda.... ini...  Good Luck.. Moga  apa yang anda lakukan mendapat barakah Illahi. Blog ini ditulis in English... but ia tidak menjadi masalah besar... for me.. itulah medium dia untuk berdakwah dengan caranya sendiri. Apatah lagi.. most of the people in this world understand english very well. So...  All the best for this blog  "alittlereminder.blogspot.com"

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga