Wednesday, March 16, 2011

Berjaga malam

Assalamualaikum....
Lama dah aktiviti berjaga malam saya tinggalkan....
Selepas saya jatuh sakit hampir sebulan lamanya. Saya akan pujuk mata supaya merehatkan dirinya awal sebelum jarum jam mencecah 12  malam.

Tapi ....malam ni.. Apa dah jadi???? Jam  menghampiri 230 pagi... saya masih lagi bersekang mata. Mata masih lagi segar mengadap tugasan yang perlu saya selesaikan sebelum sekolah dibuka semula. Memang bila melaksanakan tugasan di waktu begini... memang kerja saya dapat disiapkan dengan cepat.

Kenapa?????

Senang saja sebab saya dapat fokus pada kerja saya tanpa gangguan...
Walaupun macam tu.. TV tetap menjadi peneman.
TV bukan untuk ditonton... cuma tempat melepaskan lelah seketika sebelum kembali mengadap lappy ini.

Dan akhirnya... kerja saya semakin menyusut.. berbanding dengan apa yang saya bawa balik tadi. esok boleh hantar apa yang sudah siap dan membawa balik beberapa dokumen yang perlu saya siapkan...

Tugas Ketua Bidang... dah lama saya tak sentuh fail2 pengurusan bidang kemanusiaa. Tak pe.. tiba masanya faik itu akan saya bka dan selesaikan beberapa perkara di dalamnya....

Sabar.. buat masa ni fokus dulu kepada akademik tingkatan tiga.


Okey.... saya kembali semula ke kerja yang saya lakukan...  So... saya terus berjaga malam nampaknya..


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga