Tuesday, January 25, 2011

Kembali Tanpa Gambar

Aduhhh  tak bestnya  nak update benda ni. Bukan apa sebab tak de gambar. Nak juga gambar cantik2 macam orang lain..masalahnya saya memang manusia yang tak suka ambil gambar diri sendiri kecuali kalau ada orang lain yang ambik. Masalahnya  semakin bertmabah.... dengan muka yang tak berapa nak cantik dan badan yang semakin berisi... dengan  muka yang tak beraqpa reti nak senyum... for sure nobody interested untuk take  a photo of mine (huhuhuhu.....................)
Mood betul-betul out hari ni. Saya perlukan sesuatu untuk menceriakan suasana... dan hati saya. Masalah (entah berapa banyak masalahlah budak ni?.. Saya tak tau bagaimana.

  1. Nak buat cake.... boleh jugakkan.... tapi mixer tgh rosak. Duit tak berapa nak cukupuntuk beli yang baru. Mixer besar tu.... kalau setakat nak buat sebijik cake.... baik lupakan aje...
  2. Nak balik awal... petang ni pulak ada meeting jam 3pm and then 330pm ,... saya kena handle perjumpaan pertama persatuan pelajar Islam.
  3. Nak ngadap FB... memang dah online pun... tapi rasa tak ada langsung yang menarik minat kat situ
  4. Nak mengumpat...tak de kawan (opppssssssssssss..... hobi yang ni tak elok... buat tambah dosa aje.... nasib baik tak de geng nak ngumpat.....heheheh)
  5. Nak semak buku tiga bestari 1 & 2.... 42 copies tu.... lagilah menambahkan tahap kemerunduman mood saya hari ini.
  6. Nak bergayut.... chinta hati saya masih dalam laut ( ye ..ke.... saya ada chinta hati.....Tak sedar dah tua lah perempuan ni)
Then.... apa perlu saya buat....................  Saya  rasalah saya boleh release or upkan my mood dengan aktiviti-aktiviti seperti
  1. Bersukan...... ( ye ke.... kalau setakat jalan kaki memusing masjid Pehin.... kat Mukah tu...lupakan aje.
  2. Memasak.............. :( Konfirm tak berapa nak jadi. Tapi...malam ni saya berazsam untuk membuat makanan yang boleh jadi bekal untuk saya esok hari. 
  3. Paling best... duk rumah and enjoy the movie or korean drama.... sambil berbaring2. Bila boring saya boleh belek-belekkan novel saya yang masih banyak tak di baca.
  4. Menemui novel yang saya sendiri misplace petang semalam. Novel tu macam merajuk aje dengan  saya sebab dah hampir sebulan separuh pun tak habis lagi ditelaah..... (konon-konon busylah tu............)
Tak pe... apa pun keadaan mood saya hari ni.... alhamdulillah saya berjaya mengupdatekan blog saya pada haari ni... dengan  cerita yang entah apa-apa.  Walau apa pun.... I REALLY MISS U, DEAR..........


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga