Sunday, January 9, 2011

Azam 2011... Gagal

Baru hari ke sembilan tahun 2011... azam saya dah gagal. Memang tau pun agak mustahil untuk saya mengupdatekan blog ini setiap hari. Tiada apa yang menarik yang dapat disimpan di sini. Hahahahhahahha

tapi seboleh mungkin saya nak mengupdatekan juga 

Hari ini masih lagi di Kuching and menaiki flight 1155 untuk balik.....

Memang rindu betul untuk tidur di bilik sendiri... Rindu nak menonton cerita Korea.... and rindu nak lepak2 in my own room. Walaupun ia tidak cantik dan tidak mewah... But itulah tempat paling best yang aku rasakan....

Aku boleh berkurung seharian dalam bilikku....
Aku boleh membaca novel seharian di dalam bilikku... 
Aku boleh menyemak segala macam mak nenek kerja sekolah ku dibilik 
malahan aku boleh berinternet sesuka hati dari dalam bilik ku itu...
Aku boleh menangis seorang tanpa orang tau......
Aku boleh mengenang keindahan zaman sekolah....
Aku juga suka lepak dengan kawan2 ku dalam bilik....
Sebab.... aku tak suka mengganggu orang lain di rumah.. So bilik saya merupakan tempat terbaik untuk saya dan kawan2 lepak





Ohhh........ saya tak de gambar bilik yang saya suka  tapi gambar dinding masa baru dicat dulu adalah....  Inilah satu bahagian kkecil dinding bilik yang diwarnakan dengan warna hijau..... hahahahha

My room............ today i will back to you.......

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga