Monday, September 6, 2010

Mood Raya....... Tak da?

Memang langsung tak de semangat nak menyabut raya tahun ni..... semua persiapan saya tak buat. Tak taulah.. dah tua kot. Adik-beradik saya akan beraya di rumah saya tahun ni kecuali Adi (beraya di Qatar).....sian adi....tahun kedua tak menyambut raya bersama kami. and kak Ina.. raya di Kuching sebab Kamal nak sit UPSR.. so tak dapat balik... Confirm Kamal lupa diri kalau balik.
Yang lainnya... akan sampai hari Rabu dan Khamis ni... Harap2 Raya jatuh pada hari Jumaat.
So.. apa persiapan saya?
Baju Raya? Kasut Raya? atau apa2 saja berkaitan Raya.. semuanya tak de.... Saya lebih excited menunggu kehadiran adik-beradik saya. indu teramat.... dan satu lagi... azam raya tahun ni adalah.. tidak berjalan raya sebab tak de baju raya...........huhuhu
Kuih..? Biskut?
Kuih saya buat sebab Kertina and Rusidah tempah.. kalau ikutkan hati memang teramat malas. Walaupun tahu hasil keuntungan buat kek memang lumayan... So Raya ni buat kek empat biji tu ajelah... yang orasng tempah yang lain...confirm kakak ipar and kakak2 saya dah buat. Ada tak ada yang saya tempah hanyalah... Almond London.... Tu pun sebalang saja.  Duit dah habis buat rumah... so tak leh nak raya lebih2...
Tahun ni.. tahun kedua saya beraya tanpa baju raya. Saya cari di Mukah... buat menyakit hati aje... semuanya tak cantik.........  Takpelah..pakai aje apa yang ada..... 
Selamat hari Raya buat semua......

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga