Sunday, July 5, 2009

Hari Ahad....

seminggu berlalu ... aku tak dapat nak buat apa2. Segala-galanya macam serba tak kena... so kahirnya segalanya terbengkalai macam tu je. Aku tak pasti apa yang aku nak buat dulu. Kerja memang melambak-lambak... dan yang peningnya aku tak tau nak mula yang mana satu dulu. Buku tak disemak... dengan masalah aku yang tak sudah. Entahlah....
Hari ni sepanjang hari aku duduk di bilik aku cuba menyelesaikan dokumen yang perlu dulu. Alhamdulillah siap semuanya.
Aku tak de mood nak menulis di sini sebenarnya. Tapi kat sini aje kau boleh luahkan perasaan aku sebab aku tau tak siapa membaca blog aku ni.... Nak tulis pun... tah apa 2 yang aku typekan. Otak aku bercelaru macam perasaan aku juga.
Letihnya hidup aku kalau macam ni.... Mudah-mudahan Allah permudahkan jalan untuk ku.... Amin ya rabbal A'lamin

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga