Thursday, May 7, 2009

Sedihnya

Hari sabtu lepas.... saya terbang ke KL tanpa perancangan....
Terkadang saya menyesal kerana pergi macam tu saja ... dan pengalaman paling pahit yang saya lalui di KL membuat saya berfikir banyak kali, tentang membuat tindakan tanpa berfikir panjang. Saya akan ingat 3 Mei 2009 selamanya sebagai hari yang paling saya pahit dalam hidup saya.
Dalam masa yang sama my friend need my help.... saya dah bank-in duit tapi malangnya cash tak mencukupi and buku akaun tertinggal di rumah.... saya cuba mendapatkan bantuan kawan yang saya kenali untuk menampung jumlah yang masih kurang ..... tapi hampa... mungkin ... dia tak percaya pada saya.. tak apalah...
Saya kecewa sangat... sebab tak mampu tolong kawan saya kerana berada di tempat yang tidak membolehkan saya mencari jalan penyelesaian segera... ... tapi saya berjanji as soon as saya kembali ke tempat saya... saya akan tolong kawan saya....
Ketika menunggu flight untuk kembali... saya mula berfikir.... susahnya mendapatkan bantuan dari orang... tapi Allah Maha Kaya... Saya selalu percaya... kalau kita permudahkan urusan orang lain.... Insya Allah.... Allah akan permudahkan urusan saya juga,.....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga