Saturday, April 7, 2012


Hampa..... hahhahhaha..

Niat dihati.. duit claim tu sebagai pelaburan utk pergi merendek di KL

Tapi... tinggal harapan... sajalah.

Tak apalah... demi untuk menggembirakan hati my parent

saya rasa tak salah saya  gunakan duit tu untuk mereka

Kedua ibu bapa telah banyak berkorban untuk kehidupan saya

Apa sangatlah kan.. duit tu .. kalau sekadar untuk menyenangkan hati mereka

Melepaskan rindu pada anak-anak mereka.

Tapi rezeki Allah... siapa tahukan.... tup2 this April

dapat tunggakan gaji.. So...

Sentiasa percaya..kalau kita berusaha untuk menyenangkan

ibu bapa kita... Allah ta'ala akan sentiasa berusaha untuk menyenangkan kita.

Mudah-mudahan hidup saya akan dipermudahkan Allah dalam apa jua

yang saya lakukan...

But.. sebelum ke KL kena berhadapan dulu dengan Sektor Jaminan

Quality... apa yang diorang nak saya pun tak pasti.... hahaha

24, 25 dan 26 April.. kursus dgn SJQ andn then 27... datang

sekolah sekejap.... lepas rehat cabut ke Sibu and

then... fly to KL 2pm... 30,04,2012...

i am flying back..

Lama juga lah saya kena duk meninggalkan anak murid kan...


Walau apa pun... saya tetap tinggalkan tugasan buat mereka.....


Hehehehe.....


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga