Sunday, April 1, 2012

Apa yang diharapkan??


Malam tadi rasanya saya  berlawan kata.. (actually boleh katakan sebagai bergaduh)

dengan seseoranag yang sudah beberapa tahun cuba mendekati saya.

Pernah menemuinya sekali... tapi may be saya manusia yang terlalu setia

saya minta dia menjadi kawan saya... Tahun ni dah tahun ke empat status kami masih

kawan-kawan saja... tetap tak juga jadi kawan tapi mesra...

Apa yang saya suka.. dia tak pernah jemu untuk  berusaha agar saya menerima dia.

Dia nak saya jadi setia sebagaimana saya setia dan sayangkan orang yang tak pernah

sayangkan saya.....

Tapi.... saya selalu berfikir apa yang saya harapkan dari seorang lelaki??

Entahlah.... terkadang saya rasa saya boleh hidup begini hingga ke tua

terkadang saya rasa saya perlukan seseorang selain dari keluarga saya

tapi... bila melihat kepada kehidupan rakan saya yang telah berumahtangga

saya menjadi takut

Bila ada yang menceritakan tentang masalah rumahtangga

saya berfikir balik... mampukah saya menghadapinya

???????

Kesimpulannya.... Biarlah Allah yang menentukan yang terbaik untuk saya






No comments:

Post a Comment

Halwa telinga