Wednesday, March 20, 2013

Berbekam.....

Asssalamualaikum...

Agak lama tidak bersiaran di sini..

Sikit busy...

tapi kertas jawapan tetap tak habis semak lagi... huhuhu

Sekarang dah menunjukkan jam 5.08pg.

Saya dah bangun seawal 3.30pg

Selepas tidur around 10pm last night.

Niat nak bangun awal... sebab want to be the first person wish birthday to my friend..

Tapi nan ado.... rupanya birthday kawan saya semalam..

Rasanya semalam macam tak berjumpa kawan saya pun kat sekolah,.

May be sebab saya agak busy semalam dengan preparation untuk  

meeting disiplin.

Maaf kan hamba aduhai teman...

Tak ape.. tahun ni 

I cari hadiah dari jauh untuk u...

Walaupun terlambat...
Back to my topic

Wahhhhhh.... hari ni saya rasa saya bangun dengan lebih ringan dari biasa..

Actually.. semalam saya pergi berbekam...

Overwhole.. kena RM150.

Tapi rasa macam berbaloi...


Tak de rasa lenguh2 bila saya bangun...

cuma terasa macam ada gigitan-gigitan halus kat belakang saya.

Hihihihihi...

Serius... masa dia buat tu...

saya rasa belakang saya  macam terik dan tegang..

and then rasa berdenyut-denyut...

Agak-agaknya macam ni rupa benda tu kat belakang saya kan.




Tapi saya buat untuk  keseluruhan belakang saya.

Saya baca tentang kebaikan berbekam DI SINI


Hati tengah berdebar-debar nak naik flight orang SRI LANKA...

and transit di Columbo for 6 hours....

Boleh kot relax-relax di airport...

Nasib baik  balik nanti only for 2 hours di sana... hahahahahaha

Okey,,,,, jumpa lagi


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga